📍ul. Świtezianki 12, Łódź Radogoszcz
📍 Centrum Terapii Offline Garden – Łódź Radogoszcz, ul. Świtezianki 12 – tel. 537 907 301
🏡 Kameralna przestrzeń z duszą. Z domowym ciepłem, miękkimi poduchami i widokiem na zieleń
Rodzicu, być może Ty też masz już dość. Chcesz pomóc swojemu dziecku, ale wszystko kończy się napięciem, milczeniem lub wybuchem. Znamy to. Niestety, system edukacji został wymyślony w innym celu niż wspieranie dzieci w ich emocjach i zdrowych relacjach społecznych. Dla wielu dzieci szkoła to stres, brak zrozumienia i samotność.
Dlatego przygotowaliśmy cykl wakacyjnych warsztatów dla młodzieży w wieku 10–18 lat. To połączenie TUS (Treningu Umiejętności Społecznych), psychologii relacyjnej i przestrzeni odpoczynku. Bez ekranów, bez ocen, z uważnością i życzliwością.
🧠 Jesteście zmęczeni szkołą bardziej niż Wasze dziecko?
Zapraszamy na emocjonalno-społeczne warsztaty TUS dla nastolatków w wieku 10–18 lat.
🔄 Offline Garden to nie terapia ani kolejne obowiązki. To emocjonalne wakacje ze zgodą na spontaniczność i odkrywanie siebie. Domowa atmosfera. Ciepło, bezpieczeństwo, bliskość, w której młody człowiek może się w końcu pośmiać i być sobą!
Tu nie trzeba się dostosowywać. Nie trzeba udawać „ogarniętego”, a Ty już nie musisz być tylko silnym rodzicem!
🌿 Offline Garden – wakacyjne wytchnienie dla młodzieży,
która ma dość świata, w którym trzeba cały czas udawać!
🌱 Wakacyjny relaks. Emocjonalna regeneracja. Ładowanie bateriii na wrzesień. Zapraszamy do:
✔️ bezpiecznej przestrzeni na rozładowanie napięć
✔️ i spokojne budowanie odporności psychicznej – bez presji
✔️ a przy okazji to szansa, by odbudować relacje i zaufanie do siebie!
To nie wydatek. To inwestycja w zdrowie psychiczne dziecka. A to – jest bezcenne!
📍 Spotkania odbywają w przestrzeni terapeutycznej Offline Garden na Radogoszczu w Łodzi przy ul. Świtezianki 12
👤 Prowadzi Jakub Kwidziński – doświadczony psycholog młodzieżowy
🟢 Grupy wiekowe to: 10-12, 13-15, 16-18 lat
🟢 Małe grupy od 3 do 6 osób
🟢 Każdy tydzień to inny temat: emocje, granice, relacje, tożsamość, złość
🧩 Można dołączać elastycznie – np. tylko na 1., 3. i 5. tydzień
🟢 Proponujemy również zajęcia 1 lub 2 razy w tygodniu
🟢 Od września ruszają regularne grupy TUS dla nastolatków
Jak możecie skorzystać?
W naszych grupach spotykają się dzieci z różnymi potrzebami – również te z ADHD, ze spektrum, z doświadczeniem lęków czy wysokiej wrażliwości. Nie oddzielamy ich od innych – bo relacje buduje się przez wspólne doświadczenie, nie przez etykiety.
Jeśli zbierze się grupa dzieci, które szczególnie skorzystają z dedykowanego wsparcia np. ze spektrum – chętnie stworzymy dla nich osobną przestrzeń warsztatową. Mamy miejsce dla każdego dziecka!
🫂 Dla dzieci z różnymi temperamentami, diagnozami i historiami
3 opcje na wakacje 2025
Zapraszamy od 30 czerwca do 29 sierpnia
Zaplanuj czas na wsparcie i wytchnienie dla swojego nastolatka w tym czasie, może pomiędzy obozami lub wyjazdami do dziadków
Najniższa cena do 20 czerwca godz. 23:30
Nie zmarnuj czasu wakacji i zapisz się już teraz!
499 zł/tydzień
📅 Cykl 5 spotkań (pn–pt)
po 50 minut dziennie
🌀 Każdy tydzień to inny temat: emocje, granice, relacje, tożsamość, złość
🧩 Można dołączać elastycznie
np. tylko na 1., 3. i 5. tydzień
📦 Cena regularna: 499 zł / 5 dni💬
+ Konsultacja wstępna
(obowiązkowa): 200 zł
🎉 CENY Early Bird do 20 czerwca:
390 zł za cały tydzień
+ Konsultacja tylko 100 zł
→ Tylko do 20 czerwca możliwość wykupienia kolejnych tygodni w tej samej cenie!
🚫 W opcji Early Bird nie obowiązują dodatkowe rabaty👨👩👧👦
Zniżki w standardowej ofercie:
✔️ -10% za udział rodzeństwa
✔️ -10% przy wykupieniu min. 2 ofert wakacyjnych
Tygodniowe cykle warsztatów
🎒OFFLINE CAMP
HOT
📦 Pakiet: 499 zł / 5 wejść (50 min, do wykorzystania przez całe wakacje)
Dla dzieci, które wolą spokojniejszy rytm lub chcą kontynuować spotkania po tygodniowym Campie
📅 Zajęcia 1 lub 2 razy w tygodniu:
→ wt 17:30
→ czw 17:30
Od 30 lipca do 28 sierpnia 2025
(z wyjątkiem 22 i 24 lipca)
🧩 Każdy zajęcia to osobny temat, dlatego można przychodzić w wybrane dni. Oczywiście zachęcamy do udziału w jak największej liczbie zajęć.
📦 Cena regularna: 499 zł / 5 zajęć💬
+ Konsultacja wstępna
(obowiązkowa): 200 zł
🎉 CENY Early Bird do 20 czerwca:
390 zł za pakiet 5 zajęć
+ Konsultacja tylko 100 zł
→ Tylko do 20 czerwca możliwość wykupienia kolejnych pakietów w tej samej cenie!
🚫 W opcji Early Bird nie obowiązują dodatkowe rabaty👨👩👧👦
Zniżki w standardowej ofercie:
✔️ -10% za udział rodzeństwa
✔️ -10% przy wykupieniu min. 2 ofert wakacyjnych
Zajęcia 1 lub 2 razy w tygodniu
🌿OFFLINE FLOW
499 zł/5 zajęć
Indywidualne sesje
z psychologiem
💛 OFFLINE W 4 OCZY
720 zł/5 sesji
Czas tylko dla Twojego dziecka. Czasem potrzebna jest większa spokój i kontakt tylko w cztery oczy
Spotkania z Jakubem (dla młodzieży) lub z Alicją (dla dzieci do 14 lat) to:
🛋️ 50 minut wytchnienia
🗝️ szansa, by coś wypowiedzieć
💬 albo po prostu pobyć – bez tłumaczenia się, kim jestem
📦 Cena 1 sesji: 160 zł / 50 min
🎁 Pakiet 5 sesji w wakacyjnej cenie: 720 zł (do wykorzystania przez wakacje)
🎉 CENY Early Bird do 20 czerwca:
640 zł za pakiet 5
wakacyjnych sesji
🚫 W opcji Early Bird nie obowiązują dodatkowe rabaty👨👩👧👦
Zniżki w standardowej ofercie:
✔️ -10% za udział rodzeństwa
✔️ -10% przy wykupieniu min. 2 ofert wakacyjnych
Możliwa kontynuacja od września w regularnych cenach
Uwaga! Jeśli nie zbierze się grupa minimum 3 osoby na dany tydzień, to zastrzegamy sobie prawo do zaproponowania innego terminu w piątek poprzedzający wybrany tydzień lub natychmiastowego zwrotu pieniędzy.
📍 Masz pytania? Zadzwoń! Pomożemy – tel. 537 907 301
📍 Masz pytania? Zadzwoń! Pomożemy – tel. 537 907 301
To nie Ty zawiodłaś. To system, który nie rozumie. Szkoła nie została stworzona z myślą o dzieciach, które czują głębiej, myślą nieszablonowo, reagują ciałem i emocjami, niezgodnie z regułami narzuconymi przez dorosłych.
To normalne, że dzieci mają dość. I że Ty też masz prawo mieć dość!
🧱 Zastanawiasz się czy TUS to dobry pomysł na wakacje?
A może gdzie i kiedy popełniłaś błąd, że musisz teraz szukać takich zajęć?
TREŚĆ DO PRZEGADANIA:
Co tydzień inny temat – możesz dołączać dowolnie:
Tydzień 1. (30.06-04.07) – Emocje i komunikacja
Tydzień 2. (07-11.07) – Złość i granice
Tydzień 3. (14-18.07) – Współpraca i konflikty
Tydzień 4. (28.07-01.08) – Ja i inni – tożsamość i akceptacja
Tydzień 5. (04-08.08) – Powrót do szkoły bez stresu
📅 Tygodnie Tematyczne 2025
Najczęściej zadawane pytania (FAQ):
1. Czy dziecko musi mieć diagnozę, by dołączyć?
→ Nie. Grupy są integracyjne.
2. Czy można zacząć od sierpnia?
→ Tak – warsztaty są co tydzień przez całe wakacje.
3. Co jeśli dziecko się nie odnajdzie?
→ Konsultacja wstępna pomaga to sprawdzić – bez presji.
🔄 Modułowy cykl – możesz dołączyć w dowolnym tygodniu.
Nie musisz wiedzieć, który temat jest „najlepszy”. Nie musisz zaczynać od początku. Nie musisz robić wszystkiego naraz. Każdy tydzień to zamknięta całość –a jednocześnie element głębszego procesu.
Tydzień 1. (30.06-04.07) – Emocje i ciało
Tydzień 2. (07-11.07) – Granice i relacje
Tydzień 3. (14-18.07) – Złość i konflikty
Tydzień 4. (28.07-01.08) – Komunikacja i bycie słyszanym
Tydzień 5. (04-08.08) – Siła, sprawczość i współdziałanie
Twoje dziecko może przyjść na jeden, trzy, pięć tygodni.
Ważne, żeby mogło przyjść – i być!
📅 Tygodnie Tematyczne 2025
💬 Nie czekaj, aż samo przejdzie!
Niektóre dzieci nie chcą rozmawiać z rodzicami.
Nie dlatego, że ich nie kochają – tylko dlatego, że nie wiedzą, jak to zrobić bez kłótni, wstydu albo pustki.
Czasem wystarczy kilka dni w grupie, w której nie muszą udowadniać, że są w porządku. Grupie, która działa inaczej niż szkoła i inaczej niż dom.
Nie wychowujemy dzieci. Nie uczymy „jak się zachować”.
Pomagamy dzieciom złapać oddech. I dajemy im małe doświadczenie relacji, które nie boli.
To czasami wszystko, czego potrzeba, żeby zrobił się pierwszy centymetr luzu między Tobą a twoim dzieckiem.
🎯 Co realnie robimy:
✔️ Tworzymy mikrogrupy 4–6 dzieci lub nastolatków, dopasowane emocjonalnie i rozwojowo
✔️ Pracujemy przez ciało, rytm, zabawę, a nie tylko rozmowę
✔️ Pomagamy odzyskać dostęp do siebie – bez presji i etykiet
🔑 Dlaczego to może być początek zmiany:
🔄 Bo to nie Ty masz mu „pomóc się otworzyć”.
🔄 Nie da się być jednocześnie mamą, mediatorem, regulatorem i ekspertem.
🔄 Potrzeba drugiego dorosłego, który nie jest uwikłany.
🔄 I to robimy my.
📍 W skrócie:🧠 Twoje dziecko potrzebuje:
✔️ być poza napięciem domowym
✔️ nie słyszeć o sobie, że jest „niegrzeczne”
✔️ przeżyć relację, która nie ocenia
🧡 A Ty potrzebujesz:
✔️ nie robić wszystkiego sama
✔️ mieć chociaż tydzień poczucia, że ktoś współniesie ten ciężar
✔️ dostać prostą informację: „Pani syn/córka potrzebuje teraz tego i tego. To działało.”
Każdy tydzień zawiera inny motyw przewodni, ale wszystkie rozwijają kompetencje emocjonalno-społeczne.
🟦 Tydzień 1: Ja i moje emocjeCel ogólny: rozwój świadomości emocjonalnej i sygnałów z ciałaDzieńTematPrzykładowe aktywnościPonCo to są emocje?Miny i minki, rozpoznaj emocję po głosie, koło emocjiWtGdzie czuję emocje?Mapa ciała, „emocja we mnie” – rysunekŚrRadość i spokójRysunek „gdy czuję się dobrze”, relaksacyjna podróżCzwStrach i smutekBudowanie bezpiecznej przestrzeni, parasol ochronnyPtZłość i zazdrośćKomiks: „Złoszczę się, gdy…”, zabawa z poduszkami „Wypuść parę”
🟩 Tydzień 2: Ja i inni – granice i kontaktCel ogólny: wzmocnienie umiejętności rozpoznawania granic i nawiązywania relacjiDzieńTematPrzykładowe aktywnościPonKiedy jestem blisko, a kiedy za blisko?Ćwiczenie z hula-hoop, gra: „Tak – Stop – Nie”WtMoje graniceRysunek: „Moje pole siłowe”, scenki graniczneŚrCzy mogę się dołączyć?Gra „Jeden z was zaprasza”, zabawy z wyborem parCzwAsertywność – czyli nie jestem niemiłyHistoryjki do dokończenia: „Kasia nie chciała dać zabawki, bo…”PtPrzyjaciel to ktoś, kto…Tworzenie „Karty Przyjaciela”, zabawa „sieć dobrych słów”
🟨 Tydzień 3: Konflikty i trudne sytuacjeCel ogólny: rozwijanie strategii radzenia sobie w sytuacjach konfliktowychDzieńTematPrzykładowe aktywnościPonCo to jest konflikt?Rysunek „Co się wydarzyło?”, historia z 2 perspektywWtKłótnia – i co dalej?Gra „Eskaluje/deeskaluje”, ćwiczenie z mediatoramiŚrSłowa, które raniąPraca z kamieniami i piórkami, historia „Kamień w plecaku”CzwCo czuję, gdy przegrywam?Zabawy z elementem porażki, rozmowa „Gdy nie wygrywam”PtGodzenie się i naprawianie relacjiRytuał „Most pojednania”, list do kolegi (symboliczny)
🟧 Tydzień 4: Komunikacja i wyrażanie siebieCel ogólny: rozwój umiejętności wyrażania potrzeb, uczuć i myśliDzieńTematPrzykładowe aktywnościPonMój głos ma znaczenieĆwiczenie „Zabierz głos”, gra „Kto chce powiedzieć?”WtMówię o sobieKarta „3 rzeczy o mnie”, zabawa w opowieść „Odważny Jaś”ŚrSłucham i jestem słuchanyGra w lustro, „co mówi twój kolega?” – parafrazaCzwKomunikat JAPrzekształcanie komunikatów TY → JA, kolorowe baloniki potrzebPtWystąpienie grupoweMini prezentacje: „Co chcę wam powiedzieć”, dyplomy odwagi
🟪 Tydzień 5: Siła i współpracaCel ogólny: budowanie poczucia wpływu i współdziałaniaDzieńTematPrzykładowe aktywnościPonCo już potrafię?Gra: „Ja jestem mistrzem w…”, koło sukcesówWtRazem możemy więcejBudowanie wieży z makaronu, zabawy zespołoweŚrRóżnimy się – i co z tego?Opowieść „Inny niż wszyscy”, mozaika cech grupyCzwGrupa – siła czy presja?Gra „Chcę/Nie chcę z wami”, scenki z presją grupowąPtNasza drużynaTworzenie „herbu grupy”, rytuał zamknięcia turnusu
🟫 Tydzień 6: Gotowi na nowy start – oswajanie zmian i niepewnościCel ogólny: wsparcie adaptacji do zmian, wzmocnienie elastyczności psychicznej i poczucia bezpieczeństwaDzieńTematPrzykładowe aktywnościPonWakacje się kończą – co czuję?Termometr emocji, list do siebie: „czego się obawiam, na co czekam”WtNowe sytuacje, nowe osobyScenki: „Co zrobić, gdy nikogo nie znam?”, zabawa: „Powiedz coś o sobie”ŚrNie wiem, jak będzie – i to okOpowieść „Misia Niepewnego”, praca z plasteliną: „bezpieczne miejsce”CzwGdy się boję, nie znaczy że sobie nie poradzęMetafora „plecaka zasobów”, koło: „co mi pomaga, gdy się boję”PtMoje talenty – moje wsparcieGra „Zdolniaki”, dyplomy zasobów, rytuał odwagi na zakończenie
🟥 Tydzień 7: Szkoła to nie tylko lekcje – relacje, zasady, potrzebyCel ogólny: rozwijanie świadomości relacyjnej, umiejętność funkcjonowania w grupie szkolnej i rozumienia zasadDzieńTematPrzykładowe aktywnościPonCzego potrzebuję, by czuć się dobrze w klasie?Karta „Moja szkoła marzeń”, mozaika potrzeb grupyWtCo zrobić, gdy ktoś mnie denerwuje?Scenki konfliktowe, zabawa „zamiana ról”ŚrRówność ≠ to samo – o sprawiedliwościĆwiczenie z nierównymi zadaniami, rozmowa: „co to znaczy fair?”CzwCzy zawsze trzeba słuchać dorosłych?Debata: „Kiedy trzeba, a kiedy można się nie zgodzić?”PtJa w klasie – moje miejsceRysunek „ja jako część klasy”, podsumowanie: co zabieram ze sobą
🟦 Tydzień 8: Organizacja, koncentracja, samodzielnośćCel ogólny: wzmacnianie funkcji wykonawczych, planowania, samokontroli i radzenia sobie z obowiązkamiDzieńTematPrzykładowe aktywnościPonJak zorganizować dzień?Układanie „dnia idealnego” z kart, gra w planowanie czasuWtCo robię najpierw – a co potem?Ćwiczenie z sekwencją, gra „Zamieszanie w plecaku”ŚrGdy coś mnie rozpraszaKarta „rozpraszacze i skupiacze”, zabawa z hałasem: „czy potrafisz się skupić?”CzwCzy zawsze trzeba mieć ochotę, żeby coś zrobić?Rozmowa o motywacji, metafora: „ciągnę walizkę czy lecę balonem?”PtMam wpływ!Gra „Misja: samodzielność”, układanie „umowy ze sobą” na rok szkolny
Każdy tydzień TUS dla grupy 10–12 lat powinien być:
Samodzielny (modułowy) – aby dziecko mogło dołączyć w dowolnym tygodniu bez konieczności znajomości poprzednich tematów;
Z ugruntowanymi podstawami (emocje, granice, relacje) – ale pogłębionymi i zróżnicowanymi w każdym tygodniu, by nie było powtórek;
Zrównoważony pod względem emocji, działania i refleksji – by budować elastyczność społeczną.
Ostatnie trzy tygodnie wspierają dzieci w:
oswajaniu lęku i niepewności związanej z powrotem do szkoły,
budowaniu zdrowych postaw wobec zasad i relacji szkolnych,
rozwijaniu funkcji wykonawczych niezbędnych do codziennego funkcjonowania ucznia.
PRZYGOTOWAĆ:
- kartę informacyjną dla rodziców („Jak wesprzeć dziecko po takim tygodniu?”),
- dzienniczek do pracy indywidualnej między turnusami (np. do września),
- scenariusze rozszerzające np. dla dzieci z ADHD (?)
🔹 Struktura 5-tygodniowego programu TUS (10–12 lat)
Co to jest TUS? – treść do aktualizacji!!!
TUS to seria regularnych spotkań, które pomagają dzieciom rozwijać kompetencje społeczne i uczyć się, jak skutecznie funkcjonować w grupie. W naszej pracy stawiamy na indywidualne podejście do każdego dziecka, dlatego podczas treningu dokonujemy oceny m.in. rozwoju mowy, komunikacji, znajomości norm społecznych oraz adekwatności zachowań do wieku. Zwracamy również uwagę na poziom pobudzenia dziecka i jego funkcjonowanie intelektualne.
Spotkania odbywają się według stałego schematu, co pozwala dzieciom łatwiej odnaleźć się w strukturze zajęć, a także daje im poczucie bezpieczeństwa i przewidywalności. Podczas treningów pracujemy nad ośmioma kluczowymi obszarami:
🟢 rozpoznawanie i wyrażanie emocji,
🟢 przestrzeganie norm społecznych,
🟢 rozwijanie umiejętności komunikacyjnych,
🟢 budowanie samoświadomości i pewności siebie,
🟢 nauka asertywności,
🟢 rozwijanie empatii i teorii umysłu,
🟢 radzenie sobie z trudnymi sytuacjami,
🟢 współpraca w grupie.
Na podstawie tych obszarów ustalamy indywidualne cele terapeutyczne dla każdego dziecka. Dla niektórych uczestników skupiamy się na podstawowych umiejętnościach, takich jak wyrażanie próśb czy inicjowanie rozmowy. W innych przypadkach pracujemy nad rozbudzaniem empatii, zrozumieniem emocji oraz ich odpowiednim wyrażaniem.
Małe grupy i profesjonalna opieka
Zajęcia odbywają się w małych grupach od 2 do 5 dzieci, co umożliwia nam indywidualne podejście do każdego uczestnika. Treningi prowadzi doświadczona i pełna empatii pedagog, Natalia Bis, która dba o komfort i zaangażowanie każdego dziecka.
Przebieg zajęć
Cykl TUS trwa 10 tygodni, zajęcia trwają 40-50 minut i odbywają się raz w tygodniu. Regularność spotkań oraz stała struktura pomagają dzieciom w przyswajaniu nowych umiejętności w sprzyjających warunkach.
Jak się zapisać?
Aby zapisać dziecko na Trening Umiejętności Społecznych, pierwszym krokiem jest umówienie spotkania diagnostycznego. W trakcie tego spotkania przeprowadzamy rozmowę z rodzicami, aby dokładnie poznać potrzeby dziecka i ocenić, jak najlepiej wesprzeć jego rozwój. Na podstawie tych informacji wyznaczamy indywidualne cele terapeutyczne i stworzymy plan zajęć.
Jak się zapisać?
Jeśli masz pytania i rozważasz udział w treningu TUS, to umów się na bezpłatną konsultację telefoniczną z naszym trenerem aby omówić wszelkie pytania. Na tej podstawie trener TUS będzie mógł stwierdzić czy będziemy mogli przyjąć dziecko na TUS. Jeśli trening będzie możliwy, to trener zaprosi rodziców (lub jednego rodzica) z dzieckiem na płatną wizytę diagnostyczną, na podstawie której zostanie ułożony indywidualny plan treningowy.
Zadzwoń i sprawdź czy TUS będzie dobrą odpowiedzią na potrzeby Twojego dziecka – tel. 537 907 301.
Natalia Bis
Jestem magistrem pedagogiki wieku dziecięcego, absolwentką Wydziału Nauk o Wychowaniu Uniwersytetu Łódzkiego. Obecnie studiuję edukację i rehabilitację osób z niepełnosprawnością intelektualną, autyzmem oraz Zespołem Aspergera. Posiadam doświadczenie, które pozwala mi skutecznie wspierać moich podopiecznych.
W pracy z dziećmi najważniejsze jest dla mnie indywidualne podejście, nawiązanie przyjaznej relacji w atmosferze akceptacji i zrozumienia oraz holistyczne podejście do trudności z jakimi zmaga się dziecko.
Jestem m.in. terapeutą ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia. Główne cele w prowadzonej przeze mnie terapii ręki związane są przede wszystkim z funkcjami, jakie kończyny górne pełnią w naszym życiu. Ręka realizuje bowiem konkretne zadania, bez których nasze funkcjonowanie w wielu obszarach codziennego życia byłoby trudne do osiągnięcia lub nawet niemożliwe.
Posiadam także certyfikaty potwierdzające wiedzę i kompetencje potrzebne do prowadzenia zajęć z zakresu Treningu Umiejętności Społecznych dla dzieci i osób dorosłych oraz dla osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.
GŁÓWNE OBSZARY WSPARCIA:
🍀 Trudności w interakcjach społecznych i komunikacji
🍀 Problemy z teorią umysłu i emocjonalną labilnością
🍀 Zachowania agresywne
🍀 Usprawnianie małej motoryki i chwytu pisarskiego
🍀 Wsparcie dla dzieci z ASD, ZA, ADHD, FAS, APD, mutyzmem wyb. i trudnościami w nauce
Pedagog, terapeuta ręki, trener TUS
Cennik i zasady uczestniczenia w grupie TUS
Poznaj Centrum Terapii Offline Garden
Wierzymy, że wsparcie dziecka na wczesnym etapie życia jest kluczowe dla jego prawidłowego rozwoju emocjonalnego i społecznego. Dlatego w naszej ofercie znajdziesz szeroki zakres terapii i zajęć, które pomagają dzieciom i młodzieży budować zdrowe relacje, lepiej radzić sobie z wyzwaniami oraz rozwijać umiejętności niezbędne do pełnego, harmonijnego życia. Poznaj nasz Zespół i ofertę na www.offlinegarden.pl
Centrum Terapii Offline Garden
prowadzone przez
Fundację Offline Garden
przy Przedszkolu Talents Garden
ul. Świtezianki 12
lok. 9 (TUS)
91-496 Łódź (Radogoszcz-Wschód)
tel. 537 907 301
Sekretariat czynny:
od pn do pt w godz. 9:00-15:00
KONTAKT