Centrum Terapii Offline GardenŁódź Radogoszcz ul. Świtezianki 12tel. 537 907 301

Image

REGULAMIN
Instrukcja
i Zasady rezerwacji wizyt
w Centrum Terapii
Offline Garden

Zasady rezerwacji wizyty w Centrum Terapii

  • W celu dokonania rezerwacji wizyty u naszego specjalisty konieczne jest dokonanie płatności online w systemie Przelewy24.
  • Po wybraniu terminu zostanie on zablokowany na 1 godzinę.
  • Brak dokonania płatności w tym czasie skutkuje anulowaniem rezerwacji.
  • Potwierdzenie wizyty realizowane jest przez sms/email.
  • Odwołanie wizyty jest możliwe nie później niż 24 godziny przed terminem rezerwacji. Skutkuje to zwrotem pieniędzy na konto. Odwołanie wizyty jest możliwe poprzez kliknięcie linku odwołującego z maila potwierdzającego rezerwację lub telefonicznie (również SMS) pod numerem telefonu: 537 907 301.
  • Nieodwołanie wizyty w regulaminowym czasie skutkuje brakiem możliwości zwrotu pieniędzy, nawet w przypadku nieprzyjścia na wizytę. 
  • Nie ma możliwości rezerwacji wizyty w dniu wizyty. 
  • Osoba niepełnoletnia może skorzystać z pomocy psychologa i/lub terapeuty pod warunkiem wyrażenia pisemnej zgody obojga rodziców lub opiekunów prawnych. 
  • W zależności od metod pracy specjalisty na pierwsze spotkanie zapraszani są tylko rodzice lub rodzice z nastolatkiem.

  • Podmiotem świadczącym usługi jest Fundacja Offline Garden z siedzibą we Wrzącej, ul. Brzozowa 4, 95-083 Lutomiersk, KRS 0000733108, NIP 7312061587, REGON 380295009.

Instrukcja rezerwacji wizyty przez stronę internetową

  • Kliknij „zarezerwuj wizytę”.
  • Otworzy się nowa strona/karta rezerwacji offlinegarden.nakiedy.pl
  • Wybierz usługę np. „Pierwsza konsultacja”.
  • Wybierz konkretnego specjalistę lub zostaw filtr „dowolny”.
  • Wybierz termin i godzinę wizyty.
  • Uzupełnij swoje dane (imię i nazwisko, adres email, numer telefonu).
  • Zaakceptuj politykę prywatności systemu Nakiedy i kliknij przycisk „dalej”.
  • Kliknij „zarezerwuj i opłać online”.

Zasady reklamacji usług w Centrum Terapii

  • W przypadku konieczności zgłoszenia reklamacji można dokonać jej drogą mailową pod adresem kontakt@offlinegarden.pl
  • Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko i dane kontaktowe osoby składającej reklamację oraz opis problemu będącego podstawą złożenia reklamacji.
  • Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od jej otrzymania.
  • W przypadku uwzględnienia reklamacji opłata za usługę zostanie zwrócona w terminie 7 dni.

Centrum Terapii Offline Garden

prowadzone przez

Fundację Offline Garden

przy Przedszkolu Talents Garden


ul. Świtezianki 12, 91-496 Łódź

(Radogoszcz-Wschód)


tel. 537 907 301


Sekretariat czynny:

od pn do pt w godz. 9:00-15:00

KONTAKT